محل تبلیغات شما

این یک سال جدید است. یک دهه جدید و از نحوه خرید مردم تا نحوه مدیریت فناوری تجارت آنلاین - تجارت الکترونیکی در حال آماده سازی برای برخی تغییرات عمده است.

ما می توانیم در مورد میزان تجارت الکترونیک، راه اندازی فروشگاه اینترنتی طی یکی دو دهه گذشته به سرعت رپود کنیم ، اما در پایان روز ، آنچه برای شما مهم است این است که تجارت الکترونیکی در حال حاضر کجاست و ما به کجا می رویم.

خوب اکنون تجارت الکترونیک کجاست؟ خوب ، تا پایان سال 2019 (طبق داده های استاتیستا) بازار تجارت الکترونیک جهانی به فروشی بالغ بر 3.5 تریلیون دلار رسیده و 14٪ از کل فروش خرده فروشی جهانی را نشان می دهد.

و چه چیزی در سال 2021 می آید؟


این داده ها پیش بینی می کنند که تا پایان سال 2020 ، تجارت جهانی تجارت الکترونیکی به 4.2 تریلیون دلار برسد و 16٪ از کل فروش خرده فروشی را تشکیل دهد. و پیش بینی می شود که این اعداد با ادامه دهه 20 ‘، افزایش یابد.

اما برای صاحبان فروشگاه ها به راحتی نشستن و تماشای جریان وجوه نقد نیست. رقابت آنلاین تندتر است. نرخ تبلیغات بیشتر است. صدای دیجیتال بلندتر است. و نحوه خرید مردم در حال تغییر است.

همگام شدن با آخرین روند تجارت الکترونیکی ، از جمله بازدهی باطن و تجارب بهینه سازی تبدیل پیشرو ، برای رشد در چشم انداز خرده فروشی سال 2021مهم است.
14 روند تجارت الکترونیکی پیشرو در این راه

ما با کارشناسان صنعت و رهبران اندیشه گفتگو کردیم تا در مورد چیزهای بزرگی که امسال در تجارت و خرده فروشی به نظر می رسد اجماع کنند.

بدون آزار و اذیت بیشتر ، در اینجا بهترین شرط بندی ما برای روند تجارت الکترونیکی است که شاهد کاهش (یا ادامه دادن به عنوان بازیکنان اصلی) در سال 2020 هستیم.

    AR واقعیت خرید آنلاین را افزایش می دهد.
    حجم فزاینده ای از جستجوی صوتی وجود خواهد داشت.
    هوش مصنوعی به مغازه ها کمک می کند تا در مورد خریداران اطلاعات کسب کنند.
    شخصی سازی در محل از این بینش ها برای ایجاد تجارب فردی استفاده می کند.
    داده های بزرگ سهم بزرگی در ایجاد تجربیات شخصی دارند.
    چت بات ها تجربه خرید را بهبود می بخشند.
    خرید موبایل هنوز در حرکت است.
    راه های بیشتری برای پرداخت.
    تجارت الکترونیکی بدون سر و API امکان نوآوری را ادامه می دهد.
    مشتریان به ویدئو پاسخ می دهند.
    اشتراک ها باعث می شود مشتری ها دوباره برگردند.
    پایداری اهمیت بیشتری پیدا می کند.
    مشاغل باید استراتژی دیجیتال را برای تبدیل بهینه کنند.
    B2B در حال رشد است . و در حال تغییر است.

1. واقعیت افزوده واقعیت خرید آنلاین را افزایش می دهد.

واقعیت افزوده (AR) وقتی صحبت از خرید آنلاین می شود ، به یک تغییر دهنده اصلی بازی تبدیل شده و فاصله ابهام را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. این به خریداران آنلاین کمک می کند تا محصولی را که به آن علاقه دارند تجسم کنند ، چه یک لباس باشد یا مبلمان. اکنون خریداران می توانند قبل از زدن دکمه "خرید اکنون" ، ظاهر آنها را هنگام پوشیدن یک مورد خاص یا زیبایی خانه آنها با رنگ خاصی نشان دهند. این به خریداران آنلاین کمک می کند تا از مانعی که قادر به دیدن محصول از نزدیک نیستند عبور کنند و خریدهای مقایسه ای را به سطح جدیدی برسانند.

در حالی که گزینه های حمل و نقل سریع قادر به خرید آنلاین بوده اند ، همان رضایت فوری خرید خرده فروشی را دارد ، اما از نظر تاریخی یک نکته منفی وجود داشته است: شما نمی توانید محصول را احساس کنید یا آن را روی بدن یا خانه خود ببینید. AR تجسم محصول در زندگی شما را امکان پذیر می کند.

Burrow ، یک مارک مبلمان DTC ، از AR برای کمک به مشتریان در درک چگونگی قرار گرفتن کاناپه های اتاق های نشیمن خود استفاده می کند. برنامه Burrow at Home آنها از ARKit برای قرار دادن مدلهای سه بعدی Burrow در مقیاس واقعی در عکسهای گرفته شده از iPhone و iPad مشتریان استفاده می کند.


در سال 2019 ، گارتنر پیش بینی کرد که 100 میلیون مشتری با استفاده از AR تا سال 2020 خرید می کنند ، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه این وضعیت در سال آینده تکان می خورد.

مایکل پروسیچ ، مدیر توسعه تجارت در آژانس 1 دیجیتال ، با این پیش بینی موافق است:

"نظرسنجی ها در رابطه با AR نیز اعداد واقعاً قدرتمندی را نشان داده اند: 35٪ از مردم می گویند اگر قبل از خرید محصولی را به طور واقعی امتحان كنند ، خرید آنلاین بیشتر می كنند و 22٪ احتمال بازدید از آجر ندارد - اگر AR از طریق فروشگاه تجارت الکترونیکی مورد علاقه آنها در دسترس باشد ، فروشگاه ملات را انجام دهید. AR به شخصی توانایی می دهد که فقط مدل سه بعدی محصول را نبیند ، اما به کاربر اجازه می دهد ببیند که آیا واقعاً آن را می پوشد. برخی از محصولات و صنایع خود را بهتر به روش های خرید سنتی وام می دهند ، اما AR می خواهد زودتر اوضاع را متزل کند. "

تسا وورتز ، مدیر بازاریابی و مشارکت ها ، efelle.com ، همچنین احتمال پیوستن مشاغل حتی از بازار کوچک به بازارهای متوسط ​​را نیز می داند:

"ما انتظار داریم مشاغل بیشتری با استفاده از AR برای محصولات و مشاغل خود استفاده کنیم - به طوری که در سیستم عامل های تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی استاندارد تر می شود. ما شاهد استفاده آن در شرکت های بزرگتر هستیم ، اما من فکر می کنم که به زودی شروع به مشاهده جریان اصلی آن برای مشاغل از هر اندازه می کنیم. "
2. حجم فزاینده ای از جستجوی صوتی وجود خواهد داشت.

Loop Ventures پیش بینی می کند که 75٪ از خانوارهای ایالات متحده تا سال 2025 صاحب یک اسپیکر هوشمند شوند. مردم بیشتر به دستیارهای صوتی مانند Google Assistant یا Amazon Alexa اعتماد می کنند تا از طریق بررسی وضعیت آب و هوا برای خرید محصولات آنلاین.

این را تصویر کنید: شما در آشپزخانه خود هستید و متوجه شده اید که شیر ، نان ، غذای سگ و گوشت ناهار کم دارید ، همه این موارد را می توانید با یک دستور صوتی ساده بر روی دستیار صوتی خود سفارش دهید. در مرور زمان ، وارد کردن اطلاعات پرداخت و حمل و نقل شما صرفه جویی می شود و دستگاه خریدهای گذشته را به خاطر می آورد و تکرار سفارش را بسیار آسان می کند. همچنین درصورتی که مجبور به لمس یک صفحه نیستید ، می توانید سفارش خرید را سفارش دهید.

هرچه تعداد بیشتری از خانوارها این فناوری را کسب می کنند و با استفاده از آن برای خرید راحت تر می شوند ، پتانسیل استفاده نشده زیادی برای مشاغل تجارت الکترونیکی وجود دارد که می خواهند در طبقه همکف خود استفاده کنند.

دیوید زیمرمن ، مدیر راه حل های تجارت الکترونیکی ، Kensium ، "مشارکت بیشتر راه حل های مجهز به صدا در فضای تجارت با آمازون الکسا و گوگل هوم" را در لیست روندهای 2020 خود قرار داده است که باید تحت نظر باشد.
3. هوش مصنوعی به مغازه ها کمک می کند تا در مورد خریداران اطلاعات کسب کنند.

یکی دیگر از جنبه های خرید آجر و ملات که از نظر تاریخی در خرید آنلاین از بین رفته است ، همکار مفید فروشگاه است که می تواند توصیه های محصول و راهنمایی های شخصی را بر اساس نیازها یا درخواست های خریدار ارائه دهد.

شیوع هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی افزایش خواهد یافت ، زیرا خرده فروشان روش های جدیدی را برای افزایش شخصی سازی و بهبود خدمات مشتری هدف می گیرند ، به همین دلیل است که همه مشاغل آنلاین باید در این توسعه سرمایه گذاری کنند.

هوش مصنوعی همچنین می تواند:

    به مشاغل کمک کنید تا در مورد مشتریان خود بیاموزند و تجربیات شخصی مورد نیاز آنها را در اختیار آنها قرار دهند.
    برای بهبود تجربه خرید ، به شرکت ها کمک کنید تا داده های مشتری را با بینش لحظه ای وصل کنند.
    وظایفی مانند پشتیبانی مشتری از طریق گپ بات ها را برای کمک به مشتریان بصورت شبانه روزی یا ارائه پیشنهادات به موقع خودکار کنید.
    بهینه سازی قیمت و تخفیف و پیش بینی تقاضا.

مارک برجسته مد Natori از هوش مصنوعی برای انتخاب هوشمندانه تر برای هزینه تبلیغات دیجیتال خود استفاده کرد. نتیجه افزایش 76 درصدی درآمد شبکه های اجتماعی بود.

رون اسمیت ، سردبیر رومه دیجیتال در فضای باز ، تأکید می کند که چقدر پیچیدگی هوش مصنوعی و توانایی انسانی تر شدن آن نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است:

"مردم می خواهند بدانند كه مارك ها به آنها اهمیت می دهند و هوش مصنوعی بر این اساس برنامه ریزی می شود. ما در حال حاضر رفتار متضادی را در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده ایم ، جایی که هوش مصنوعی از سخنان منفی تر انسان می آموزد ، اما به احتمال زیاد مصرف کنندگان تأثیر آن را می خواهند. اگر ربات ها می توانند نحوه انتقال جملات برای انتقال احساسات را بیاموزند ، شرکت ها به زودی می توانند به آنها یاد دهند که راحتی و محصولاتی را براساس روحیه مشتری ارائه دهند. "
4. شخصی سازی در محل از این بینش ها برای ایجاد تجارب فردی استفاده می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد هوش مصنوعی در تجارت الکترونیکی و با تعداد زیادی برنامه کاربردی در حال افزایش است. یکی از راه های استفاده از هوش مصنوعی جمع آوری اطلاعات در مورد بازدیدکنندگان و سپس کمک به تنظیم سایت برای خواسته ها و نیازهای آنها است. انسانها برای تجربیات و محصولاتی که متناسب با آنها ساخته شده ارزش قائل هستند. این دوباره چیزی است که اغلب در تغییر خرید آنلاین و سلف سرویس گم می شود.

نشان داده شده است که اجرای تجربیات شخصی در محل یا در تلاش های بازاریابی تأثیر زیادی بر درآمد دارد ، با یک مطالعه که نشان می دهد 25٪ افزایش درآمد داشته است. داده های اخیر همچنین نشان می دهد تلاش های شخصی سازی می تواند نرخ گزاف گویی را تا 45 درصد کاهش دهد.

کالی مور ، نویسنده مستقل و متخصص تجارت الکترونیک ، شخصی سازی با هوش مصنوعی را در سال 2020 به طور فزاینده ای مطرح می کند:

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین (7 مرحله ، بدون نیاز به تجربه)

طراحی سایت آموزشی موفقیت آمیز

فروش اینترنتی در حال تحول: 14 روند خرده فروشی آنلاین در سال 2021

، ,های ,تجارت ,    ,ها ,کند ,می کند ,تجارت الکترونیکی ,هوش مصنوعی ,می دهد ,است که ,روند تجارت الکترونیکی ,برای ایجاد تجارب ,مورد خریداران اطلاعات

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همه چیز راجب ترانه علیدوستی طراحی سایت متفاوت vijeha ویستا رایانه آل یاسین, مشاوره تخصصی آرایشی برای شما نوین رایانه deltadieselgenerator.com بست مد آوا قرمز