محل تبلیغات شما

مهمترین آنها برای راه اندازی یک فروشگاه موفق Shopify ، حساب کردن هر معامله است. کسب ترافیک و فروش محصولات یک چیز است ، اما آیا شما از هر فروش بیشترین بهره را می برید؟ در اینجا 5 روش آسان برای بهینه سازی تجارت امروز آورده شده است:

  1. با افزایش AOV میزان فروش خود را به فروشگاه خود اضافه کنید
  2. برای درآمد مکرر ، یک پیشنهاد اشتراک اضافه کنید
  3. به موقع تخفیف های فروشگاه پویا را برای BFCM اجرا کنید
  4. یک بسته نرم افزاری یا BOGO ویژه را اجرا کنید
  5. تجربه خرید آنلاین خود را با گزینه های محصول افزایش دهید


این اولین بار است که شما یک کسب و کار کوچک را راه اندازی می کنید یا مدتی است که در این بازی هستید ، این راهنما نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را در 7 مرحله ساده به شما آموزش می دهد.

هدف ما این است که امروز ویترین فروشگاه شما ، از جمله محصولات ، راه اندازی و راه اندازی شود. حتی ممکن است اولین فروش خود را انجام دهید!

 در اینجا یک فهرست سریع برای کمک به شما در پیمایش این راهنما آورده شده است:

    مرحله 1: در مورد جایگاه خود تصمیم بگیرید
    مرحله 2: از بین بردن محصولات یا نگه داشتن محصولات خود یکی را انتخاب کنید
    مرحله 3: یک نام تجاری را طوفان مغزی کنید و نام دامنه خود را ثبت کنید
    مرحله 4: محصولات را برای فروش انتخاب کنید
    مرحله 5: وب سایت خود را با یک فروشگاه ساز آنلاین ایجاد کنید
    مرحله ششم: یک شرکت تاسیس کنید و شناسه مالیات فروش دریافت کنید
    مرحله 7: فروشگاه آنلاین جدید خود را به بازار عرضه کنید

برای شروع آماده هستید؟


مرحله 1: در مورد جایگاه خود تصمیم بگیرید

این در اصل به معنای آنچه شما می خواهید بفروشید و به چه کسی می فروشید. برخی از کارآفرینان اولین بار ، تفکر زیادی را در جای خود قرار نمی دهند.

طاقچه شما بسیاری از موارد را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله:

    ارقام فروش شما
    چقدر باید برای پشتیبانی مشتری تلاش کنید
    خواه مشتری مکرر داشته باشید یا نه

به همین دلیل مهم است که کمی به فکر یک طاقچه استراتژیک باشید. برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ این 10 استراتژی بی عیب و نقص برای انتخاب جایگاه تجارت الکترونیکی را بررسی کنید.

طاقچه شما به قطعات تقسیم شده است: قیمت ، مخاطب ، فرصت بازار.

ابتدا اجازه دهید در مورد قیمت گذاری صحبت کنیم.

در ابتدایی ترین سطح ، همه ما این مفهوم را درک می کنیم:

اگر کالاهای ارزان تری بفروشید ، افراد بیشتری ممکن است خریداری کنند ، اما ارزش متوسط ​​سفارش (AOV) شما کوچکتر خواهد بود.

اگر کالاهای گران تری بفروشید ، احتمال خرید افراد کمتری وجود دارد ، اما AOV شما بزرگتر خواهد بود.

خوب ، پس کجا می توانم خط بکشم؟ آیا حداقل قیمت باید در نظر داشته باشید؟

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد ، سعی کنید اقلام خود را 100 دلار یا بالاتر قیمت دهید.

در اینجا دلیل اصلی آن وجود دارد:

پس از محاسبه هزینه های عملیات ، انبارداری و بازاریابی ، بیشتر صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیکی با سود 20-30 درصدی روبرو می شوند.

بگذارید بگوییم شما در کل محصولاتی که می فروشید 20٪ درآمد دارید.

اگر یک کالای 20 دلاری می فروشید ، در این فروش فقط 4 دلار درآمد کسب می کنید ، در صورتی که اگر کالایی 100 دلاری می فروشید ، 20 دلار درآمد کسب می کنید.

به این روش فکر کنید:

میزان زمان و انرژی شما برای پردازش و تحقق سفارش خود صرف می کنید بدون توجه به اینکه 20 دلار یا 100 دلار کالا می فروشید.

همچنین ممکن است برای جفتک انداختن پول بیشتری داشته باشید (یا در این مورد ، برای وقت خود را جبران کنید) ، درست است؟

علاوه بر این ، وفاداری به برند ، محبوبیت و ماندگاری طولانی نیز وجود دارد.

بیایید با وفاداری به مارک شروع کنیم.

به طور خلاصه ، شما می خواهید از طاقچه هایی که قبلاً نام های خانگی بر آنها تسلط دارد ، اجتناب کنید.

در اینجا یک مثال آورده شده است:

بگذارید بگوییم هدفون شما روی شما می میرد و شما باید یک جفت جدید خریداری کنید.

یا تلفن خود را بیرون می آورید و به وب سایت سونی (یا Bose ، Beats یا Sennheiser) می روید یا در یکی از فروشگاه های آنها رد می شوید (اگر شما افرادی هستید که قبل از خرید در رانندگی در محصولات آزمایشی خاص هستید).


این را با این سناریو دیگر مقایسه کنید:

بیایید بگوییم که شما در حال دکوراسیون مجدد هستید و تصمیم می گیرید که لوستر دقیقاً همان چیزی است که شما برای جاز کردن اتاق نشیمن خود نیاز دارید.

احتمالاً تلفن خود را بیرون آورده و "خرید لوستر به صورت آنلاین" یا "حمل و نقل رایگان لوستر" را در گوگل انجام دهید.

تفاوت رفتار را می بینید؟

در مکانهای تحت سلطه چند مارک ، مصرف کنندگان حتی به گزینه های دیگر هم فکر نمی کنند.

وفاداری به مارک آنها شروع می شود و آنها مستقیماً به سمت مارک هایی می روند که آگاهی بالاترین ذهن آنها را به خود اختصاص می دهند.

به آمار نگاهی بیندازید:


بدیهی است که این امر برای تازه واردانی که در بازارهای مستقر شده اند خوش یمن نیست.

بنابراین از این موارد مانند طاعون اجتناب کنید و با طاقچه ها و محصولاتی که باعث وفاداری زیاد برندها نمی شوند یا مارک هایی که از قبل برای نوع خاصی از محصولات جالب توجه هستند ، بچسبید.

بعد ، بیایید به محبوبیت برویم.

اکنون ، نمی گویم شما باید خود را محدود به فروش محصولات "پرطرفدار" کنید.

(در واقع ، این احتمالاً فکر بدی است ، زیرا ممکن است با از بین رفتن اعتیاد به مواد مخدره فروش خود را مساعد کنید).

درعوض ، باید سعی کنید طاقچه یا محصولی را شناسایی کنید که به تدریج محبوبیت خود را افزایش می دهد.

برای کمک به شما در این زمینه ، یک ابزار مفید: Google Trends.

کافی است کلمه کلیدی خود را به برق متصل کنید و خواهید دید که چه تعداد از افراد این اصطلاح را جستجو می کنند (در سراسر جهان یا در یک کشور خاص).

به عنوان مثال ، اگر اصطلاح "airfryer" را ببینید ، در 5 سال گذشته روند صعودی خوبی خواهید دید.


نمودار هر ساله در حدود دسامبر افزایش می یابد (ممکن است سرخ کن های هوا یک هدیه محبوب کریسمس باشد؟) ، اما اشکالی ندارد.

به سختی می توانید محصولی یا طاقچه ای پیدا کنید که مسیر صافی را نشان دهد ، اما تا زمانی که روند کلی مثبت باشد ، این به اندازه کافی خوب است!

آخرین و مهمترین ، طول عمر مشتریان خود را در نظر بگیرید.

این بیت شما را مم می کند که چند قدم جلوتر فکر کنید ، اما داشتن چنین آینده نگری هنگام شروع کار مهم است.

بعد از اینکه اولین فروش خود را انجام دادید و عملیات خود را به راحتی انجام دادید ، مرحله بعدی طبیعی کار در تولید درآمد بیشتر است.

چطوری این کار را انجام میدهی؟ بسیاری از کارآفرینان سعی می کنند ارزش مادام العمر مشتری (LTV یا CLTV) خود را افزایش دهند و آنها با استراتژی هایی برای هدف مجدد مشتریان فعلی خود و ادامه فروش به آنها روبرو می شوند.


این قسمت روی حیله و تزویر است:

برخی طاقچه ها برای طول عمر مشتری کاملاً وحشتناک هستند.

آگاهی از این موارد از قبل پرداخت می شود ، بنابراین وقتی 6 ماه از فعالیت شما می گذرد و سعی در چگونگی افزایش CLV ندارید ، خود را در بند نمی بینید.

یک مثال؟ طاقچه عروسی.

مردم به طور خودکار جایگاه عروسی را بسیار سودآور می دانند ، زیرا خوب ، مردم مایلند در روز بزرگ خود غرق شوند.


این درست است ، اما آنچه آنها متوجه نیستند این است که "طول عمر" هر مشتری کوتاه است.

شما ممکن است امروز 100 مشتری داشته باشید ، اما این 100 مشتری در عرض 3 ماه جابجا خواهند شد - و دیگر هرگز برنخواهند گشت.

در حالی که سایر فروشگاه های تجارت الکترونیکی قادر به حفظ مشتری و فروش به مشتریان فعلی خود خواهند بود ، اما این یک داستان متفاوت برای شما است.

برای مقیاس بخشیدن به تجارت خود ، باید هزینه های تهاجمی خود را صرف تبلیغات و سایر اشکال بازاریابی کنید.

شما می توانید در یک حلقه بی پایان جذب مشتری گیر کنید. و پس از توقف ، فروش شما نیز کاهش می یابد.

فکر کاملاً ترسناکی ، درست است؟

خوب ، قبل از رفتن به بخش بعدی ، در اینجا یک خلاصه سریع آورده شده است:

طاقچه های بی سود به طور معمول با محصولات ارزان قیمت همراه هستند ، یک وفاداری از مارک تجاری را برانگیخته ، محبوبیت آنها افزایش نمی یابد یا ماندگاری مشتری ندارند.

از طرف دیگر ، طاقچه های سودآور با محصولات گرانتری همراه هستند ، وفاداری به برند را بر نمی انگیزند ، محبوبیت آنها افزایش می یابد و طول عمر مشتری دارند.

یک چیز نهایی:

من توصیه می کنم کورکورانه به جایی که کاملاً درباره آن چیزی نمی دانید وارد نشوید.

اگر طرحی متناسب با معیارهای فوق پیدا کردید اما برای شما جدید است ، وقت خود را صرف انجام تحقیقات بازار کنید.

در پایان روز ، هرچه درک بیشتری از رقبا و نحوه عملکرد این صنعت یا صنعت داشته باشید ، شانس شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق بیشتر است.


مرحله 2: از بین بردن محصولات یا نگه داشتن محصولات خود یکی را انتخاب کنید.

مرحله بعدی در راه اندازی یک تجارت آنلاین؟ تصمیم گیری درباره اینکه آیا می خواهید محصولات خود را رها کنید یا محصولات خود را در دست بگیرید!

Dropshipping بسیار محبوب شده است ، اما مانند هر چیز دیگری ، این مجموعه با چالش های خاص خود همراه است.

در این بخش ، شما را با مزایا و معایب dropshipping در مقابل نگه داشتن محصولات خود آشنا می کنم تا بتوانید در مورد بهترین انتخاب برای خود تصمیم آگاهانه بگیرید.

بیایید با dropshipping شروع کنیم.

از برخی جهات ، dropshipping می تواند مانند هک نهایی فروشگاه تجارت الکترونیک باشد.

شما موجودی ندارید ، به این معنی:

  • برای خرید اقلام خود نیازی به سرمایه ندارید
  • می توانید موارد بیشتری را در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود لیست کنید ، در معرض خطر صفر
  • بدون هزینه انبارداری
  • بدون فعالیت چیدن و بسته بندی


در واقع ، dropshipping زمینه بازی را افزایش می دهد.

با dropshipping ، تقریباً هرکسی می تواند وارد تجارت الکترونیکی شود.

حتی پسری که خیلی برای شکستن از زیرزمین والدینش شکست.

حتی دبیرستانی که هنوز کمک هزینه خود را از مادر و پدر می گیرد.

هر کسی.

اما در اینجا موارد نه چندان خوبی در مورد dropshipping آورده شده است:

اول ، شما کنترل صحیحی بر تحقق دارید.

مطمئناً ، ایده بلند کردن پا در حالی که یک شرکت شخص ثالث از تحقق شما مراقبت می کند بسیار فریبنده است.

اما مشکل اینجاست.

هنگامی که آنها پیچ و مهره می زنند (و در برخی مواقع این کار را خواهند کرد) ، مشتریان شما انگشتان شما را نشان خواهند داد.

برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی که کارهای داخلی را انجام می دهند ، به راحتی کافی است عذرخواهی کنید ، مشکل را برطرف کرده و ادامه دهید.

اما رهاکنندگان که باید با تولیدکنندگانی که در شهر دیگری هستند یا حتی قاره ارتباط برقرار کنند .

واضح است که به همین آسانی نیست.

علاوه بر این ، بازده محصول نیز مشکل ساز است.

اکثر فروشندگان AliExpress (که محبوب ترین پلتفرم dropshipping موجود در آن است) بازدهی ندارند.

و حتی اگر این کار را انجام دهند ، یک ابدیت طول می کشد تا شما کالای معیوب مشتری خود را به تولید کننده بفرستید ، جایگزین آن را از او بگیرید و این را برای مشتری خود حمل کنید.

بنابراین شما دو گزینه دارید:

1. در ت فروشگاه خود بگویید که به هیچ وجه از بازده سرگرم نشوید

2. اجازه می دهد بازده و جذب هزینه.

اگر با بودجه محدود کار خود را شروع می کنید ، ممکن است وسوسه شوید که به طور کلی بازدهی nix داشته باشید.

اما این کار را نکن بد

شما یک مارک جدید هستید که هیچ کس در مورد آن چیزی نشنیده است و باید اعتماد خود را با مشتریان خود جلب کنید.


آنچه توصیه می کنم در اینجا است:

پیشنهادات برمی گردد ، اما فقط برای موارد معیوب و بیان کنید که برای واجد شرایط بودن کالا باید در مدت زمان کوتاه تری (شاید 7 روز؟) برای شما ارسال شود.

در همان زمان ، بازدهی را که دریافت می کنید ثبت کنید.

اگر یک تولید کننده به طور مداوم محصولات معیوب را ارسال می کند ، کار با آنها را متوقف کنید و به جای آن به دنبال تولید کننده دیگری باشید.

خوب ، به آخرین ضرر dropshipping - عدم وجود مارک تجاری.

بنابراین این چیزی است:

می توانید از تأمین کننده خود بخواهید که هیچ نوع مواد تبلیغاتی را در داخل بسته هایی که برای مشتریان شما ارسال می کنند ، درج نکند ، که این امر باعث می شود که خرید شما کمتر مشخص باشد.

اما به احتمال زیاد نمی توانید آنها را وادار کنید که از هر نوع بسته بندی سفارشی با نام یا نشان شرکت خود استفاده کنند.

این بدان معناست که مشتریان شما بهترین تجربه جعبه گشایی را نخواهند داشت.

در واقع ، آنها یک جعبه بدون توصیف با چند برچسب حمل و نقل که به آن چسبیده اند ، دریافت می کنند.

هیچ چیزی روی جعبه یا داخل جعبه وجود نخواهد داشت تا نشان دهد از فروشگاه شما است.

اگر فقط می خواهید از تجارت الکترونیکی سریع بهره مند شوید ، خوب است.

اما اگر می خواهید یک مارک تجاری بسازید ، این یک سد اصلی است.

ممکن است بتوانید تأمین کنندگان خود را مجبور کنید مواد خود را در جعبه قرار دهند ، اما این امر نادر است و احتمالاً هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

اکنون - ما تمام مواردی را که باید در مورد dropshipping بدانیم را پوشش داده ایم ، بنابراین بیایید به سمت نگهداری محصولات خود برویم.

معایب آن واضح است:

    خرید موجودی هزینه دارد
    ذخیره موجودی هزینه زیادی دارد
    چیدن و بسته بندی به زمان و / یا هزینه نیاز دارد

اساساً نگه داشتن محصولات خود گران تر و درد بزرگی است.

با dropshipping می توانید جنبه های خاصی از تجارت الکترونیکی را به خارج از کشور برسانید.

اما هنگامی که محصولات خود را در دست دارید ، مسئول همه چیز هستید و قطعات بیشتری از این پازل وجود دارد که باید جمع شوند.

از جنبه روشن ، مزایای نگهداری محصولات شخصی بسیار جالب است:

ابتدا باید مطمئن شوید که تجربه مشتری شما عالی است.

در اینجا مهم است که چرا این مهم است:

آمار نشان می دهد که اکثر مشتریان ناراضی در واقع به شما نمی گویند که ناراضی هستند - آنها فقط فراموشی می شوند و دیگر هرگز فروشگاه شما را تحت نظارت نمی گیرند.


اگر فقط به اندازه کافی برای گذران زندگی تلاش می کنید ، بدون اینکه متوجه شوید ، نرخ حفظ مشتری (و درآمد!) خود را صدمه می زنید.

برای اطمینان از اینکه شما ناخواسته این درآمد را از تخلیه خارج نمی کنید ، باید زمان خدمات مشتری را افزایش دهید.

داشتند صحبت می کردند…

     زمان تحویل کوتاه تر
     بسته بندی خوب طراحی شده
     دانستن محصولات خود در داخل و خارج

و البته رفع مشکلات به محض بروز.

هنوز قانع نشده اید؟

این را در نظر بگیرید:

وقتی حرف را می زنید ، مشتریان تمایل دارند بیشتر در مورد آن صحبت کنند.

چه کسی وضعیت فیس بوک عصبانی را ارسال نکرده است یا از دوست خود در مورد مشاغلی که خدمات مشتری ضعیفی داشته باشد شکایت نکرده است؟

به دلایل اشتباه نمی خواهید در مورد شما صحبت شود ، بنابراین مطمئن شوید که تجربه مشتری خود را ناخن زده اید.

دومین مزیت نگهداری محصولات خود حاشیه سود بهتر است.

هنگام خرید محصولات از تولید کننده ، معمولاً به حداقل مقدار سفارش (MOQ) پایبند هستید.

از آنجا که در حال خرید عمده هستید ، نرخ تخفیف دریافت خواهید کرد.

شما می توانید حاشیه بیشتر خود را حفظ کنید یا تخفیف را به مصرف کنندگان خود منتقل کنید ، که این امر باعث فروش بیشتر می شود.

در هر صورت ، این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه شما است!

آخرین و مهمترین ، در دست داشتن محصولات شخصی به شما امکان می دهد مارک تجاری خود را ناخن بزنید.

ما در مورد چگونگی اهمیت داشتن برند خود در بسته بندی و / یا محصولات خود صحبت کردیم اگر طولانی مدت در این کار باشید.

اما این فقط درمورد شناختن نام تجاری شما توسط مصرف کنندگان نیست.

محصولات تحویل داده شده در بسته بندی های مارک کاملاً طراحی شده ، مطلوب تر و جذاب تر هستند.

اگر یک جعبه مقوایی کوبیده و بدون علامت داشته باشید (صرفه جویی در برچسب حمل و نقل به زبانی که نمی فهمید) ، چه احساسی خواهید داشت؟

احتمالاً مثل اینکه شما الان از بازار سیاه چیزی خریده اید. یا شاید شخصی در زیرزمین خود سعی کند شما را فریب دهد.


یک نکته نهایی در مورد مارک تجاری:

مارک و بسته بندی بسیار جذاب همچنین مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا محصول شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

حتی می توانید یک فراخوان برای اقدام در بسته بندی خود قرار دهید و به مصرف کنندگان بگویید هنگام ارسال پست در مورد خرید خود در شبکه های اجتماعی ، از هشتگ مارک دار خود استفاده کنند (Organifi این کار را به خوبی انجام می دهد.)

هوشمند ، ها؟

حالا ، قبل از اینکه به مرحله بعدی بروم ، بیایید به طور خلاصه در مورد مدل جعبه اشتراک صحبت کنیم ، که اکنون بسیار محبوب است.

با استفاده از این مدل تجاری ، مشتری شما مشخص می کند که آیا اشتراکی 3 ، 6 یا 12 ماهه می خواهد (یا گزینه های دیگری که ارائه می دهید).

یا کل مبلغ را از قبل جمع می کنید ، یا هر ماه برای آنها صورت حساب می گیرید.

نکته جالب در مورد این مدل این است که طول عمر مشتری وجود دارد. مشتریان شما هر ماه به پرداخت خود ادامه می دهند (با فرض عالی بودن ، که مطمئن هستم که هستید).

اگر از ایده درآمد مکرر ماهیانه هیجان زده اید (باید باشید! این جام مقدس تجارت است) ، راهنمای ما برای ایجاد یک طرح تجاری جعبه اشتراک را بخوانید.

بنابراین یک خلاصه سریع:

    Dropshipping به سرمایه ای نیاز ندارد و آسان ترین روش برای شروع کار است ، اما دارای کمترین حاشیه سود و مارک تجاری ضعیف است.
    خرید عمده نیاز به سرمایه بیشتر در جلو و نیاز به بسته بندی و حمل و نقل دارد اما حاشیه سود بالاتر و مارک تجاری بهتر را به شما می دهد.
    فروشگاه های جعبه اشتراک می توانند هر دو باشند و همه چیز جالب هستند.

هنگامی که یک مدل کسب و کار را برای کار انتخاب کردید ، نوبت به قسمت سرگرم کننده است - نام تجاری خود را ارائه دهید و یک دامنه را ثبت کنید.

مرحله 3: یک نام تجاری را طوفان مغزی کنید و نام دامنه خود را ثبت کنید.


نام کسب و کار شما به اندازه طاقچه ای که انتخاب می کنید ساختنی یا شکستن نیست ، اما همچنان بسیار مهم است.

اما ، اگر مواظب نباشید ، این می تواند فروشگاه اینترنتی شما را متوقف کند!

مردم در انتخاب نام وسواس می کنند - من می دانم که دارم. توصیه من این است که اگر واقعاً گیر کرده اید ، 1-2 هفته به خود مهلت سخت بدهید تا نام را انتخاب کنید. در غیر این صورت ماه ها وقت صرف تلاش برای کشف آن خواهید کرد و هرگز ماشه را شروع نمی کنید.

اکنون به برخی از بایدها و نبایدها برای کمک به انتخاب نام کمک کنید:

a نامی را انتخاب کنید که تلفظ آن آسان باشد.

مردم املا سخت است! بنابراین نام را SOUND مانند املایی قرار دهید و تلفظ آن را آسان کنید. در غیر این صورت ممکن است افراد به آدرس اینترنتی اشتباه مراجعه کنند.

aاسامی را با اهمیت انتخاب کنید.

اگر مربوط به طاقچه ای باشد که در آن قرار دارید ، راحت تر مردم می توانند تجارت شما را "بدست آورند". اگر معنای عمیق تر و شخصی تری در آن وجود داشته باشد ، این می تواند یک پشتوانه عالی برای نمایش رسانه ها باشد.

as تا آنجا که ممکن است اصلی باشید.

یک کارآفرین مستقر در کنتاکی ، ویکتور موزلی ، فروشگاه لباس زیر را به نام "Victor's Secret" افتتاح کرد. ویکتوریا سکرت بی درنگ علیه آنها شکایت کرد.

a نامی را با دامنه .com در دسترس انتخاب کنید.

در حالی که .cos و سایر انتهای دامنه ها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، مردم همچنان به صورت غریزی در .com را تایپ می کنند. شما می خواهید پیدا کردن شما را برای مشتریان خود آسان تر کنیم!

a نامی خیلی طولانی انتخاب نکنید.

نام کسب و کار شما باید 1-3 کلمه باشد ، MAX! من اکیداً توصیه می کنم که به یک یا دو کلمه پایبند باشید. باز هم ، تلفظ و تایپ نام آسان تر است ، افراد بیشتری آن را به یاد می آورند.

❌ نام تجاری را انتخاب نکنید که ترکیبی از کلمات و اعداد باشد.

این بدون فکر است ، اما من مجبور شدم آن را اضافه کنم. یعنی مگر اینکه بخواهید عوضی و غیرحرفه ای به نظر برسید.

❌ نامی را انتخاب نکنید که به یک محصول خاص یا خط تولید ارجاع دهد.

اگر قصد دارید تلاش خود را برای فروش فقط یک محصول (عالی!) و کاملاً نوآورانه متمرکز کنید ، ممکن است وسوسه شوید این کار را انجام دهید. اما چه اتفاقی می افتد که تصمیم می گیرید در آینده شاخه بگیرید؟ شما به آن یک محصول پایبند خواهید بود.

اگر برای تهیه یک نام به کمک بیشتری نیاز دارید ، به تولید کننده نام تجاری Shopify مراجعه کنید!
مرحله چهارم: محصولی را برای فروش انتخاب کنید.

شما طاقچه ای را انتخاب کرده اید. شما یک نام و آدرس کسب و کار دارید. اکنون.

چگونه می فهمید که هک فروش چیست؟

آسان - با مشاهده اثبات اجتماعی.

به لیست پرفروش ترین آمازون بروید و بیشترین اقلام را که در زیر طاقچه خود قرار گرفته اند بررسی کنید.


همین کار را با لیست پرفروش های eBay انجام دهید.

و لیست پرفروش ترین علی اکسپرس AliExpress.

از تمام ایده های خود یک سند یا صفحه گسترده نگه دارید. برخی از چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید .

     از نام بردن از نام تجاری اجتناب کنید (ما قبلاً در مورد این موضوع صحبت کردیم)
     برای حاشیه خوب به دنبال قیمت فروش 50 تا 100 دلار باشید
     سعی کنید چیزهایی با هزینه حمل و نقل کم پیدا کنید
     چیزی را که کمی درباره آن می دانید (و ترجیحاً به آن اهمیت دهید) انتخاب کنید
     مواردی را که می توانید در آنها نوآوری کنید پیدا کنید (به بررسی ها بپردازید تا ببینید مردم درباره یک محصول چه چیزی دوست ندارند ، سپس یک محصول بهتر بسازید)

به ایده های محصول نیاز دارید؟ این پست را در مورد محصولات پرطرفدار بررسی کنید.

پس از انتخاب موارد خاصی که می خواهید بفروشید ، وقت آن است که به دنبال تامین کنندگان خود باشید.

تأمین کنندگان زیادی در AliExpress و Alibaba وجود دارد ، اما تفاوت در اینجاست:

شما می توانید محصولات را بدون رعایت MOQ در AliExpress خریداری کنید:


اگر تامین کنندگان بین المللی مورد علاقه شما نیستند ، SaleHoo یک دایرکتوری تأمین کننده دارد که فهرست کننده های با کیفیت بالا است (و برای عضویت در آن ارزان است)

آزمایشگاه تحقیقات بازار آنها نیز برای یافتن محصولات داغ بسیار مفید است:


این ابزار به شما امکان مقایسه محصولات مختلف و ارزیابی آنها را بر اساس روند فروش ، رتبه بندی رقابت (یعنی وجود یک تن از فروشگاه های دیگر برای فروش محصول مشابه) و موارد دیگر.

هنگام جستجوی یک منبع ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

    برقراری ارتباط ، برقراری ارتباط ، برقراری ارتباط. هرچه بیشتر با آنها صحبت کنید ، احساس بهتری خواهید داشت. و از ترسیدن از طریق تلفن نترسید.
    از تهیه کنندگان با هزینه های بیش از حد یا عجیب اجتناب کنید.
    اطمینان حاصل کنید که زود و غالباً از آنها س questionsال می کنید. پشتیبانی مشتری آنها پشتیبانی مشتری شماست ، به خصوص اگر شما از خرید خارج می شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یافتن منبع مناسب ، این راهنما را بررسی کنید.

در حال حرکت به .
مرحله 5: وب سایت خود را با یک فروشگاه ساز آنلاین ایجاد کنید

وقتی نوبت به ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیکی می رسد ، بسترهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. یکی از محبوب ترین راه حل ها برای مشاغل نوپا ، Shopify است.

بیایید در مورد چگونگی ایجاد فروشگاه آنلاین با استفاده از Shopify راهنمایی کنیم.
مرحله 5a: برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید

در صفحه اصلی Shopify ، گزینه ای برای ثبت نام در یک دوره آزمایشی رایگان مشاهده خواهید کرد.

شما باید چند جزئیات را پر کنید ، اما این فقط دو دقیقه طول می کشد.

پس از پایان کار ، به داشبورد خود هدایت می شوید.

مرحله 5b: الگو / تم را انتخاب کنید


از داشبورد خود به پایین پیمایش کنید و بر روی دکمه "سفارشی سازی موضوع" کلیک کنید.


در اینجا حدود 10 تم رایگان پیدا خواهید کرد که می توانید انتخاب کنید.

اگر این موارد را دوست ندارید ، می توانید برای یک موضوع برتر نیز هزینه پرداخت کنید. یا اگر می خواهید سفارشی ساخته شود ، می توانید برای کمک به ما استخدام کنید.

نکته حرفه ای: انجام این کار در حال حاضر ضروری نیست ، اما قطعاً می خواهید مضمون خود را برای تبدیل های بعدی جاده بهینه کنید. این مقاله را علامت گذاری کنید و این برنامه های عالی Shopify را بررسی کنید: انگیزه فروش ، تخفیف محصول و قیمت گذاری ویژه مشتری.

وقتی موضوعی را انتخاب کردید ، وقت آن است که محصولات خود را وارد کنید.
مرحله 5c: محصولات خود را بارگذاری کنید

سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی Shopify کاملا کاربر پسند است ، بنابراین این یک نسیم .


. فقط روی "Products" در پانل سمت چپ کلیک کنید و سپس روی "Add product" کلیک کنید.

آن را بشویید و تکرار کنید تا زمانی که تمام محصولات خود را به دست بیاورید.

علاوه بر پر کردن اطلاعات استاندارد ، مانند نام محصول ، توضیحات و غیره ، حتماً توضیحات متای خود را نیز برای سئو بهتر وارد کنید!

برای اطلاعات بیشتر ، این مقالات را بررسی کنید:

     سئو در صفحه برای تجارت الکترونیکی
     راهنمای نهایی برای طراحی صفحه محصول

مرحله 5d: صفحات دیگر خود را پر کنید

محصولات تمام شده اند؟

عالی است - اکنون صفحات دیگر خود را پر کنید.

با استفاده از همان پنل سمت چپ ، روی "فروشگاه آنلاین" کلیک کنید ، که منوی ثانویه گزینه ها را باز می کند.


روی "Pages" و سپس "Add page" کلیک کنید.

برای شروع ، شما یک صفحه "درباره ما" ، یک صفحه "حمل و نقل" و یک صفحه "تماس با ما" می خواهید.

این راهنما را ببینید تا یک قاتل در مورد صفحه ما ایجاد کنید (به علاوه یک الگوی رایگان دریافت کنید) ، و این راهنمای ایجاد یک ت بازگشت را که در واقع باعث فروش شما می شود به جای دریافت بازده ، بررسی کنید!

نکته حرفه ای: اگر نویسنده زیادی نیستید ، نگران نباشید - می توانید با استفاده از Shopify به صورت خودکار نمونه ت های بازپرداخت ، ت های رازداری و حتی بیانیه های شرایط خدمات را تهیه کنید. اما ما وکیل نیستیم - اگر س legalال حقوقی دارید ، با یک وکیل صحبت کنید!

نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

روی "تنظیمات" (تا انتهای صفحه سمت چپ) و "Checkout" کلیک کنید.

تا پایین پیمایش کنید .
نحوه ایجاد نمونه ت بازگشت در Shopify


. و آنجا آن را دارید!
مرحله 5e: بقیه تنظیمات خود را بررسی کنید

مرحله آخر قبل از انتشار بررسی تنظیمات و اطمینان از صحت همه موارد است.

در صفحه Checkout خود (که برای تهیه خط مشی های خود استفاده می کردید) ، می توانید تعیین کنید آیا می خواهید مشتریان شما به عنوان مهمان بررسی کنند یا لازم است قبل از اعلام حضور ، حسابی ایجاد کنند. (مهمانان را انتخاب کنید - پرداخت را تا آنجا که ممکن است بدون اصطکاک انجام دهید.)

در صفحه ارائه دهندگان پرداخت خود ، می توانید روش های مختلف پرداخت را فعال کنید. (کارت های اعتباری و PayPal ایده خوبی هستند! ممکن است بیت کوین هم بد نباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بررسی کنید.)

در صفحه حمل و نقل ، می توانید نرخ حمل و نقل را برای مناطق مختلف تعیین کنید. ما راهنمای بزرگی برای حمل و نقل داریم که باید در این مورد بررسی کنید.

در صفحه اعلانات خود می توانید ایمیل هایی را که مشتریانتان پس از تکمیل سفارش دریافت می کنند ، سفارشی کنید.

و شما با وب سایت خود تمام شده اید! کارت عالی بود.

مرحله ششم: یک شرکت تاسیس کنید و شناسه مالیات فروش دریافت کنید


هنگامی که وب سایت ، تأمین کنندگان و محصولات خود را دریافت کردید ، وقت آن است که به فکر راه اندازی یک نهاد تجاری باشید.

مزیت اصلی این امر این است که تجارت شما به عنوان نهادی جداگانه از شما ، مالک ، فعالیت خواهد کرد.

اساساً ، این بدان معناست که شما شخصاً در قبال آنچه برای تجارتتان اتفاق می افتد مسئول نیستید و دارایی های شخصی شما از هرگونه تعهدی که ممکن است تجارت شما داشته باشد ، محافظت می شود.

وماً لازم نیست که از دروازه استفاده کنید.

در حالی که ادغام تجارت از دارایی های شخصی شما محافظت می کند ، می توانید به عنوان یک شرکت انفرادی و بدون هیچ گونه مدارک رسمی شروع به کار کنید. با این حال ، با انجام این کار ریسک خواهید کرد.

توصیه من این است که منتظر بمانید تا اینکه مقدار مشخصی (مثلاً 1000 دلار در ماه) را بدست آورید ، قبل از این که ترکیب کنید. به این ترتیب ، کسب و کار می تواند هزینه شرکت خود را پرداخت کند و شما می دانید که در طولانی مدت آن را انجام خواهید داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترکیب و اطمینان از انجام همه کارهای قانونی این مقاله را بخوانید.

باز هم ، ما وکیل نیستیم - اگر در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید س haveالی دارید ، لطفاً با یک وکیل تجارت م کنید! توصیه های ما را با یک دانه نمک در نظر بگیرید.
حال بیایید در مورد مالیات فروش مشاغل آنلاین صحبت کنیم.

آنچه شما باید بدانید اینجاست:

پس از ایجاد فروشگاه آنلاین خود ، در هر ایالتی که حضور فیزیکی داشته باشید (از جمله اموال ، کارمندان و موجودی کالا) رابطه مالیات فروش خواهید داشت.

بگذارید بگوییم شما اهل میشیگان هستید و دفتر (یا گاراژ) ، کارمندان و موجودی شما در میشیگان موجود است.

این بدان معنی است که شما فقط در یک حالت رابطه دارید. برای سفارشاتی که مشتریان در میشیگان می دهند ، فقط باید مالیات فروش را پرداخت کنید.

دو سال بعد سریع جلو بروید ، و بگذارید بگوییم دفتر مرکزی شما هنوز در میشیگان است ، اما اکنون در تگزاس نیز انبار دارید.

این بدان معناست که شما در دو حالت رابطه دارید.

در حالی که می توانید مالیات فروش را در تمام ایالت هایی که با آنها رابطه نزدیک دارید ، دریافت کنید ، قبل از انجام این کار باید مجوز مالیات فروش را بگیرید.

چگونه برای مجوز مالیات فروش ثبت نام می کنید؟

ساده - به وب سایت وزارت درآمد ایالت خود بروید و در آنجا ثبت نام کنید.

مجوزهای مالیات فروش برخی از ایالت ها رایگان است و هزینه های دیگر برای شما مبلغی اسمی است.

هنگامی که برای مجوز خود ثبت نام کردید ، دولت به شما دستورالعمل هایی را درباره زمان و دفعات پرداخت بدهی (ماهانه ، سه ماهه یا سالانه) به شما ارائه می دهد.

کمی دشوار است که از پس مدارک بروید ، اما این کار را به تعویق نیندازید! جمع آوری مالیات فروش بدون مجوز در بیشتر ایالت ها غیرقانونی است و شما نمی خواهید با این قانون مشکلی ایجاد کنید.

مرحله 7: فروشگاه آنلاین جدید خود را به بازار عرضه کنید!


در آنجا معلق باشید - به آخرین بخش این راهنمای سپر در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین رسیده اید.

شما اکنون می دانید که چگونه یک شرکت تاسیس کنید ، چگونه وب سایت خود را راه اندازی کنید و چگونه شرایط مالیات فروش مشاغل آنلاین خود را برآورده کنید.

تنها چیزی که باقی مانده این است که یک برنامه بازاریابی برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید ، که در این بخش در مورد آن صحبت خواهیم کرد.


بازاریابی محتوا و سئو

این را احتمالاً قبلاً می دانید ، اما بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شگفت انگیز است.

شما می توانید دو فروشگاه آنلاین داشته باشید که دقیقاً همان چیزها را می فروشند ، اما اگر فقط یک فروشگاه برای جستجو بهینه شود و دیگری نه ، نتایج متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

در پایان روز ، فروش چیزهای آنلاین واقعاً یک بازی اعداد است.

شما در حال تلاش برای به حداکثر رساندن تعداد افرادی هستید که از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کنند.

و نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید.

و میزان ماندگاری خود را به حداکثر برسانید.

شما ایده می گیرید اینجاست که بازاریابی محتوا و سئو ارائه می شود - محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند رتبه بندی کنید ، بازدید شما از فروشگاه را جلب می کند و با بازدید کنندگان اعتماد ایجاد می کند و این باعث افزایش فروش می شود.

من وارد ریزه کاری نمی شوم ، اما این راهنمای بازاریابی محتوای تجارت الکترونیکی را بررسی کنید.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

یک قانون طلایی در بازاریابی: شما می خواهید در جایی حضور پیدا کنید که مصرف کنندگان شما در آن جا هستند.

بنابراین حتماً صفحات شبکه های اجتماعی خود را به روز و فعال نگه دارید!

من توصیه می کنم برای کانال های مختلف رسانه های اجتماعی خود اهداف تعیین کنید ، زیرا اگر در مورد هدف خود برای رسیدن به هدف مشخص باشید ، می توانید مراحل رسیدن به آنجا را با مهندسی مع انجام دهید.

من توصیه می کنم با یک تقویم محتوا همراه باشید.

می توانید پست های خود را زودتر از موعد ایجاد کرده و برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که همیشه برای تعطیلات مهم چیزی برنامه ریزی کرده اید.

اگر این به نظر خیلی زیاد می رسد ، عرق نکنید.

فقط یک کانال را که می خواهید ابتدا روی آن تمرکز کنید انتخاب کنید و از همان ابتدا شروع کنید.

همچنین: با یادگیری نحوه افزودن پیکسل فیس بوک به Shopify (به علاوه 5 نکته آسان برای به حداکثر رساندن آن) ، رسانه های اجتماعی خود را به فروشگاه خود پیوند دهید.
پرداخت به ازای هر کلیک

بیشتر کارآفرینان برای اولین بار در امتحان PPC مردد هستند (زیرا آنها نگران هستند که در نهایت بودجه خود را تصرف نکنند).

من همیشه همین سوال را دارم:

چگونه باید در PPC هزینه کنم؟ آیا اجرای این تبلیغات گران است؟

پاسخ من به آن است:

بستگی دارد - من برخی از فروشگاه های تجارت الکترونیکی را می شناسم که ماهیانه 10 هزار دلار یا بیشتر هزینه می کنند.

برای کسی که کاملاً با PPC آشنایی ندارد ، این ممکن است به نظر یک دیوانه وار برسد.

اما چه می شود اگر به شما بگویم که این شرکت ها 100٪ ROI در تبلیغات PPC خود دارند ، به این معنی که آنها به ازای هر 10 هزار دلار که در PPC می گذارند ، 20 هزار دلار فروش می کنند؟

این هزینه 10 هزار دلاری آگهی دیگر خیلی مسخره به نظر نمی رسد ، درست است؟

خوب ، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد:

طبق گزارش تأثیر اقتصادی Google ، مشاغل به ازای هر 1 دلار خرج خود برای AdWords به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب می کنند.

بنابراین حتی اگر در PPC جادوگر نباشید و تبلیغات شما متوسط ​​باشد ، باز هم می توانید سود مناسبی از آنها کسب کنید.

برای شروع ، این راهنما را در مورد تجزیه و تحلیل رقابتی PPC بخوانید.

همچنین ، فراموش نکنید که PPC فقط به Adwords محدود نمی شود - شما همچنین تبلیغات فیس بوک دارید. در اینجا راهنمایی آورده شده است که به شما کمک می کند تبلیغات مجدد گروه بندی فیس بوک را تنظیم کنید.
بازاریابی ایمیلی

هر وقت آماری را که می خواهم به اشتراک بگذارم به صاحبان فروشگاه های اینترنتی می دهم ، فک آنها همیشه پایین می آید.

شما می دانید که چگونه من فقط ذکر کردم که مشاغل به طور متوسط ​​به ازای هر 1 دلاری که برای Adwords خرج می کنند ، 2 دلار درآمد کسب می کنند؟

خوب ، با هر 1 دلار کسب و کار برای بازاریابی از طریق ایمیل ، آنها به طور متوسط ​​44 دلار درآمد کسب می کنند.

بله تو آن را درست خواندی. 44 دلار با 1 دلار ماشین پول!

اجازه ندهید کسی به شما بگوید بازاریابی ایمیلی قدیمی ، قدیمی یا خسته کننده است . در واقع دیوانه وار قدرتمند و موثر است و یکی از سودآورترین بازاریابی های موجود است.

در اینجا چند منبع برای الهام گرفتن از شما وجود دارد:

    نحوه ساخت لیست ایمیل
    5 نوع ایمیل فروشگاه مغازه تجارت الکترونیکی شما نیاز به ارسال دارد
    چگونه می توان از لیست خود نهایت استفاده را برد

بازاریابی تأثیرگذار

بازاریابی تأثیرگذار می تواند سودهای کلانی را پرداخت کند .

. اگر آن را درست انجام دهید

تعداد زیادی از تأثیرگذاران جعلی در آنجا وجود دارد که پیروان خود را خریداری می کنند. به هر قیمتی از اینها بپرهیزید!

در حقیقت ، برای پیمایش در آبهای گل آلود و یافتن ناگت های طلایی ، این راهنما را بررسی کنید.
مشاوره جدایی: برای بازاریابی خود برنامه ریزی کنید

بنابراین ما فقط زمینه های زیادی را از نظر استراتژی های بازاریابی پوشش داده ایم و اگر در این مرحله کمی احساس خستگی کنید ، قابل درک است.

نفس عمیق بکشید ، و با من بمانید.

تنها آنچه شما نیاز دارید یک برنامه سطح بالا است که به شما امکان می دهد از هر آنچه در جریان است یک چشم پرنده داشته باشید.

کار خود را با تعیین اهداف مالی خود در سال شروع کنید. می خواهید چقدر درآمد کسب کنید؟

سپس آن را خراب کنید و هدف درآمد ماهانه خود را دریابید.

بر اساس برآوردها ، تعداد محصولات مورد نیاز برای فروش ماهانه را بررسی کنید.

پس از دانستن میزان فروش خود ، شروع به کار بر روی برنامه اقدام خود کنید.

برای جزئیات بیشتر ، راهنمای برنامه ریزی سال خود را بخوانید. حتی با یک صفحه اکسل همراه است که می توانید برای انجام پیش بینی های فروش خود استفاده کنید - بنابراین پیش بروید و شماره های خود را به آن الگو وصل کنید!
حرف آخر در مورد راه اندازی فروشگاه آنلاین

تبریک می گویم ، پادوان جوان.

شما این کار را تا انتهای این راهنما انجام داده اید .

. و شما اکنون در زمینه راه اندازی فروشگاه آنلاین کاملاً متخصص هستید.

قبل از اینکه شما را ترک کنم ، در اینجا یک نکته آخر آورده شده است:

منتظر آن لحظه "عالی" نباشید.

فقط کافی است پیش بروید و امروز یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید!

همانطور که جورج پاتون معروف گفت ، یک طرح خوب که اکنون با خشونت اجرا می شود بهتر از یک اجرای کامل برنامه است

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین (7 مرحله ، بدون نیاز به تجربه)

طراحی سایت آموزشی موفقیت آمیز

فروش اینترنتی در حال تحول: 14 روند خرده فروشی آنلاین در سال 2021

، ,یک ,های ,فروشگاه ,محصولات ,مورد ,خود را ,در مورد ,می توانید ,، اما ,است که ,اندازی فروشگاه آنلاین ,حالت رابطه دارید ,فروش مشاغل آنلاین ,دوره آزمایشی رایگان

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زیباترین اهنگ ها sonayco خرید و فروش کاردون afragrafic اکالیپتوس انتخاب لوستر مناسب و شیک صرافی ارز دیجیتال رشد کسب و کار کاشانه novinrahro